Min önskelista!! :'D

Hej mina vänner!! Har nu ikväll suttit och skrivit lite på min önskelista tillsammans med LINDA!!! <3 Men jag tror inte allt jag önskar mig står med på den hära ;) Men ajja, här kommer den iallafall:
En egen häst, såklart http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=559898
Ett nytt rum
Sängkläder
Sängöverkast
Pyjamas
Snygga gardiner, långa
Morgonrock
En akustisk gitarr
Pärm med recept på mat och desserter från hela släkten
Högtalare till mobilen
Ritplatta
Pengar
Presentkort
Enhörningsgosedjur
Hela serien av Britney Spears-parfymerna
Haroumika
Färgskrivare
En ICE CREAM-maker från OBH Nordica
XBOX-spel
Ett otroligt vackert smyckeskrin
En JET-SET Addiction-klocka lila med silikonband och vita stenar runt ramen
Riktigt fina snöglober med mycket snö och fina motiv
Lite smink
Hoppkavaj brun el. svart
Vita ridbyxor
Svart ridstövlar
Svarta ridhandskar
Svart ridhjälm
Brunt schabrak
Svart el. vinröd kofta från Hööks av mäket CRW (Classic Riding Wear)
Dressyrspö
Nya ridstrumpor i olika färger
Filmen Coraline av Tim Burton på Bluray
Jordglob, när man tänder den så ser man stjärntecken
En riktigt bra kartbok
Bra musikskivor
En hääässttt!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Alla "önskningar" som är i fet text är dom jag önskar mig mest :) Det understrukna är ett absolut måste!
Hare gött! ^^ OCh Go' Jul om jag inte bloggar innan dess, fast det tror jag att jag kommer att göra endå....
PEACE OUT MINA BEBISAR!!

Från er galne,
Elsa

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihihihihih, vet vad du ska få av mig!!!! :D <3

2011-12-10 @ 23:34:40
URL: http://kallbloden.blogg.se/
Postat av: Melina

Oj, juste, snart är det ju jul! :) Får se vad jag kan hitta på till dig <3333

2011-12-11 @ 17:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0