Hej där ute i världen! :'D

Sho bre! Eller som jag brukar stava det: Hej!
Jaha, en blogg nu då. Den är det mesta till för S.se-medlemmar. Men alla är ju självklart välkomna att läsa den! :) Startat bloggen med Sofia, min bäste vän. Vi umgås ganska ofta, eftersom vi nästan bor grannar.
Som person är jag nog ganska sprallig och, som kanske alla andra, blir jag sjukt flummig om jag är trött. fast jag kan ju alltid flumma ändå! Älskar hästar, och har tankar på att skaffa egen snart. Bor med familj på mamma, pappa och lillasyster. Jag rider en gång i veckan, på tisdagar. Jag gillar mest hoppningen en tycker att dressyr är helt okej, det är ju inte tråkigt, haha. Brunt hår, samt bruna ögon, ungefär 165cm lång och ganska kraftigt byggd, fast ärligt, tror ingen vill veta det XD
Vi har också stallet Pirouette på s.se!
Med hästiga hälsningar,
Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0